Παράπονα

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι όλα τα παράπονα αντιμετωπίζονται άμεσα.

Περιγραφή της διαδικασίας καταγγελίας:

  1. Ο Αγοραστής μπορεί να υποβάλει παράπονα σχετικά με τη συναφθείσα Σύμβαση στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@zoyafashion.gr.

     

  2. Μια σωστά υποβληθείσα καταγγελία θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον: όνομα, επώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Αγοραστή, ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας που αποτελεί τη βάση για την καταγγελία, το αντικείμενο της καταγγελίας, που να αναφέρει το αίτημα του Αγοραστή, όλες τις περιστάσεις που δικαιολογούν την καταγγελία.

     

  3. Εάν τα δεδομένα ή οι πληροφορίες που παρέχονται στην καταγγελία πρέπει να συμπληρωθούν, προτού εξετάσει το παράπονο, το Κατάστημα ζητά από τον καταγγέλλοντα να το συμπληρώσει στο αναφερόμενο εύρος.

     

  4. Το κατάστημα απαντά στο παράπονο άμεσα από την ημερομηνία παραλαβής του με τη σωστή μορφή. Η απάντηση στο παράπονο αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται από τον Αγοραστή.

     

  5. Όταν η εφαρμογή αιτιολογημένης καταγγελίας συνεπάγεται την αποστολή νέου προϊόντος στον Πελάτη ή την άρση μη συμμόρφωσης, τα έξοδα παράδοσης επιβαρύνουν το Κατάστημα..

     

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες, επικοινωνήστε μαζί μας.

Πλήρωμα καταστήματος

ZOYA Παιδιά - φορέματα για κορίτσια, πριγκιπικα φορεματα για κοριτσια, μοντερνα βαπτιστικα ρουχα για κοριτσια, επισημα φορεματα για κοριτσια, παιδικα φορεματα με τουλι, παιδικα φορεματα για παρανυφακια, χριστουγεννιατικα φορεματα για κοριτσια.

πάνω
Sklep jest w trybie podglądu
Δείτε την πλήρη έκδοση του ιστότοπου
Sklep internetowy Shoper Premium